fredag 31 juli 2009

Möblering!

Håller på o möblera om som vanlgt o halkade in här för jag skulle leta upp en länk till bilder på huset för jag skulle visa en...Nu e d ju snart ett år sen vi fotade o gjorde bildspelet får be pappa ta lite nya foto så man kan se vad som hänt under året som gått. Vissa foto va kul o se för jag hade glömt hur risigt d va haha! Men sakta men säkert händer d saker här, lite trist att elektrikern/rörklyddaren har gett upp för d vore kul att få klart sitt badrum men men jag får väl stå ut ett tag til...

Inte lönt att skriva att jag ska bli bättre på o blogga d e väl ingen som tror på mig ändå haha!!!
D finns ju facebook nu så ingen bryr sig o bloggarna längre...

Kisses!

1 kommentar:

LenaKarinaLolita MårtenssonJohansson sa...

Jag bryr mig...fast dem som har facebook använder ju även det till att lägga upp bilder på haha
PKILY